- 6/2

Vaknade upp idag med den värsta träningsvärken jag haft i hela mitt liv. Mina vader gör så ont att jag knappt kan gå! Och vet ni varför? För att vi dansade streetdance igår på gympan HAHA. Då är man fan överdrivet otränad.. Mina lår gör också jätteont, vill inte ens röra mig idag alltså, gör så jävla ont :(

Menmen, igår blev det som sagt en mys kväll, såg lite på Let's Dance, åt massa gott osv. Merdin kom hit och vi var jättetrötta så vi däckade runt 12 haha, så skönt att sooova. Han åkte ganska tidigt imorse för han var tvungen att åka och jobba.

Nu sitter jag och väntar på att mamma&pappa ska komma hem med thaimat dom köpt på Thaihouse, mums! Jag är jättehungrig.

Idag ska jag ta tag i mig själv och orka fota lite.. ni kommer få se sen :) PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0