- 28/2

Har haft fullt upp dom senaste dagarna. Har varit i Stockholm, där blev det shopping och att äta ute på mysiga restauranger, sen har jag kvällsbowlat på Hugo, varit på fest (konsert) i Borgen, solat, tittat på Sleipner match, köpt ny mobil, sovit hos Merdin osv. Så slutet på mitt sportlov blev faktiskt riktigt bra!

Idag mår jag som förtjänar, var ute och festade igår så idag är jag HELT SLUT. Har massor av bilder att visa er, men vet inte om jag orkar idag. Både från Sthlm, shoppingen, bowlingen och Borgen. Ska försöka sova snart, fick inte så mycket sömn inatt.

Förresten måste jag skjuta upp "bloppisen", har verkligen inte haft tid. Det kommer när det kommer!

Här är mobilen jag köpte:




Lite ovant med touch men jag vänjer mig snart hoppas jag.. Snygg är den iallafall!

Vi hörs senare, PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0