- 24/2

Idag vaknade jag runt 11, sen åkte jag till stan runt 1 och träffade Merdin. Vi åt lunch på stan och gick runt och tittade lite bara. Sen tog vi bussen hem till mig och nu åkte han hem för ett tag sen för han skulle träna..

Imorgon blir de Sthlm, yeey! Åker tidigt på morgonen. Jag har längtat så mycket, ska shoppa & ha skitkul :) Merdin ska följa med också så det kommer bli extra kul. Vet inte hur länge jag ska vara där faktiskt, men det är sånt som märks. Blir massa bilder sen när jag kommer hem här på bloggen iallafall!

Just det, fan va fint väder det var idag! Ute hos mig var det riktigt varmt och 1+, haha kanske inte så varmt men till skillnad från -14 igår! Solen sken också, mys, jag var tvungen att använda solglasögon för de sved så mycket i ögonen av snön och solen, sjukt VITT var allt ute haha. Men jag blir glad av solen, får lite vårkänslor trots all snö :) Det är så skönt när solen tittar fram och värmer lite.. man ser även att snön börjar smälta bort lite, en bra början ju. Hoppas bara att det inte kommer mer! Det konstiga var att hos mig var det plusgrader men när jag kom in till stan 10 minuter senare var det -3.

Vi tog lite fula bilder haha..

Hahah jag älskar den här bilden, vi är på bussen, merdin ser helt borta ut och kolla snyggingen bakom oss!



De här är i Lövstad i backen upp till mig.



Haha orkar inte lägga upp mer tråkiga bilder. Vi hörs senare, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0