- 2/2

Idag har jag varit i skolan som vanligt. Började kl 10, skönt. Fick för mig att dra bort mina gelenaglar - PAIN. Men nu är dom borta! Skönt men ovant.

Har precis tagit en dusch och ska börja plugga snart.. usch jag orkar verkligen inte. Vi har SJUKT mycket i skolan dom här 3 veckorna nu innan sportlovet. Bara den här veckan har vi: svenska inlämning, drama läxa + inlämning, spanska glosläxa, engelska glosläxa och historiaprov. Nästa vecka: samhälls prov & naturprov (på samma dag), idrottsprov och säkert något mer. Sista veckan innan sportlovet har vi företagsekonomiprov och spanskaprov! Jag har säkert missat något också. ÄR DET INTE SJUKT MYCKET?! Jag tycker verkligen att det är FÖR mycket. MAX 2 prov per vecka tycker jag.

MEN, har inte tid att sitta här och snacka skit som ni kanske förstår :) Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0