- 20/2

Idag har jag och Merdin varit tillsammans i tre och ett halvt år. Jag kan inte förklara vad han betyder för mig och jag älskar honom otroligt mycket, han är min andra halva ♥

Så idag blir det mys med Merdin, och sen Melodivestivalen såklart, bästa Darin ska ju tävla ikväll! Hoppas på att få se honom i final i Sthlm i Globen i mars :)

Btw, har ni märkt att det är snöstorm ute? Haha, det är snart mars och det snöar som aldrig förr! SÅ trött på det.. 

Har ägnat hela morgonen åt att städa min garderob och äntligen har jag tagit tag i det här med "bloppisen" och har valt ut vilka kläder jag ska sälja.. Jag hittade en hel del så jag hoppas att det finns något ni vill köpa! Har bla klänningar, jeans, tröjor, skor och väskor som jag kommer sälja till billiga priser. Kanske lägger upp bilder idag, men tänkte visa er bilder på hur kläderna sitter på osv, så jag måste ha någon som fotar mig då. Men ni märker när det kommer!

Puss på er, hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0