- 19/2

ÄNTLIGEN LOV! Så himla skönt.

Idag har jag varit i skolan som vanligt, fick reda på att jag fick IG på idrottsprovet, blev jättesur haha, man skulle ha 37 poäng för att va godkänd och man kunde bara få G på provet, och jag fick 34 poäng.. Första gången jag får IG på något prov sen jag började ettan.. Otippat att det första blev i just idrott då..

Nu ligger jag i sängen och typ fryser ihjäl, tittade nyss på några Glamourama avsnitt som jag glömt att titta på den här veckan, nu väntar jag bara på att nästa avsnitt ska komma upp på hemsidan, kl 18.00 kan man titta på det sjunde avsnittet (tror att det är sjunde). Haha om ni gillar The Hills ska ni titta på Glamourama, det är typ precis som The Hills bara att det är i Sverige då. Ni kan titta på det här: www.tv3play.se

Måste lägga in min favoritlåt just nu, jag är KÄR! Ni måste lyssna, kärlek till Usher säger jag bara ♥




"I can't, get to work on time, can't believe the words to her I just said
But who the hell argue n fight like dogs at 6 in the morning?
I know its gonna' be some more shit tonight
Our pastor's callin, tellin me I done went too far in
I'm seen around town and my friends can't recognize me,
cuz I took a chance on love, it's like, I'm dyin'

For you I gave my heart and turned my back against the world
Cause you were my girl, girl, girl
I done damn near lost my mama, I done been through so much drama
I done turned into the man that I never thought I'd be

I'm ready to sign them papers, papers, papers
I done took all I can take but u leave me no options girl
I can't deny how much I love you, I done gave up errthing I had to
as hard as it is I'm affraid I gotta say
I'm ready to sign them papers, papers, papers
I done took all I can take but u leave me no options girl

I'm losin my mind, cant figure out who's wrong or right
I know it's you I love, but then I also know it's you I don't like
You claim you hate who I was, but that's the reason you here now
You think I don't know what's up, but sweetheart that's what ruined us
I ain't afraid to say I got needs
but the only time you here for me is when the bottles poppin'
and everything is sweet
but I I'm tired of sleeping in the other room spending them long nights
trying to figure out what in the hell in my heart I ain't do right."


Ikväll blir det myskväll, åh jag har längtat efter mitt fredagsmys haha! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0