- 16/2

Sitter i skolan nu och lyssnar på när min lärare snackar om Norrköpings kommun.. jag håller på att somna! Jag är så himla trött och vill bara hem :( Idag blir de plugg och sen ikväll ska jag troligtvis på Dolphins. Jag längtar till på fredag för då är de LOV! Så himla skönt. Men jag måste plugga under lovet också.. fyfan, alla ni som går i nian som läser min blogg, välj INTE samhäll. FÖR mycket plugg alltså.

Här är en bild från festen i lördags.. man ser bara min rygg och mitt hår men ändå haha:



Dajana dansar med nån kille där om ni ser henne, sen ser man baksidan av mig där, mest mitt hår. Ser ni mig haha?

Idag hörde jag en SJUKT bra låt på east fm när jag åkte till skolan. Har bara ingen aning om vem som sjunger den eller vad den heter.. fattade inte riktigt texten heller så jag kan inte hitta den någonstans. Haha ointressant men det irriterar mig, den var så jävla bra.

Nu har jag inget mer att skriva. Skulle kunna fortsätta hur länge som helst för jag har så tråkigt men då kommer ni få läsa massa ointressant skit.. och det vill ni ju inte. Haha pusshej :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0