- 13/2

Hello! Idag är jag glad, ikväll blir de nämligen PARTY, och nu är de så att jag och Merdin har bokat ett hotellrum på Scandic över natten, så det blir nog både kanske förfest och efterfest där, så mysigt att sova på hotell bara över en natt med älsklingen. WOHO säger jag bara! Så alla hjärtans dag fest ikväll + alla hjärtans dag hotellövernattning och mys haha!

Snart ska jag hoppa in i duschen och förbereda mig inför kvällen, men först tänkte jag fördriva lite tid med en sån här:

1. vad heter du? Caroline Ståhl.
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Hm, det finns många fina namn men jag är rätt nöjd med mitt!
3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Carolina, Lina. 
4. vilket stjärntecken är du? Vattuman.
5. vilken årgång är du? 93.
6. vart bor du? Löfstad.
7. bott utomlands? Nej, tyvärr.
8. flyttat antal gånger? 5-6 gånger tror jag.
9. vart skulle du vilja bo? LA!
10. vilken skolklass? 1an.
11. vad vill du bli när du blir äldre? Ingen aning, kanske något med mode, eller journalist eller något inom turism. Haha ingen aning verkligen! 

UTSEENDE
1. hur lång är du? 160 cm.
2. hårfärg och frisyr just nu? Brunrött långt och slitet!
3. ögonfärg? Bruna.
4. mest nöjd med? Hm, mitt ansikte.
5. minst nöjd med? Ögonfärg kanske.
6. skostorlek? 36-37.
7. glasögon? Nej.
8. har du några piercingar/tatueringar? Bara i öronen just nu! Glad att jag tagit ut mina andra. Tatuering kommer framöver.

FAVORITER
1. filmer? Love actually bla.
2. låtar? Oj, det finns hur många som helst!
3. årstider? SOMMAR.
4. mat/dryck? Cola, gillar nästan all mat.
5. djur? Katt.
6. tv-program? Desperate Housewifes, Gossip Girl, One Tree Hill osv.
7. ämne i skolan? Svenska och engelska tror jag.

KLÄDER
1. vad använder du just nu för jacka? Svart pälsjacka och svart peak. 
2. vad använder du just nu för skor? Converse, kilklackar, ankelboots med klack, stövlar, uggs.
3. favoritfärg på kläder? Black. Men på sommaren gillar jag starka och ljusa färger till en brunbränd kropp!
4. favoritmaterial på kläder? Bomull, skönast!
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Oj, MYCKET!
6. favoritaffärer? H&M, Gina tricot, Monki, Bikbok osv.. alla vanliga! Annars när jag är i Sthlm gillar jag Topshop, Zara och Weekday.
7. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Det är olika varje månad. Men det blir väl kanske för minst 1000 kr i månaden.
8. vad har du för byxstorlek? XS eller 25 tror jag!
9. vad har du för tröjstorlek? Det varierar på olika sorters tröjor, men på vanliga tighta tröjor är det såklart XS. Har en tröja hemma i XXL haha, men det är ju för att jag vill att den ska vara så stor som möjligt, så det varierar alltid!

DITT/DINA RUM
1. stort, litet eller mitt emellan? Hm, ganska stort tror jag?
2. vilken färg på tapeterna? Vitt med lite skimrande mönster (vet inte hur jag ska förklara).
3. vilka färger går rummet i i övrigt? Vitt, svart, grått (silver) typ!
4. favoritmöbel i rummet och varför? MIN SÄNG!
5. vad vill du ändra där inne? Kan inte komma på något faktiskt, jag älskar mitt rum!
6. vad har du där inne av följande:
a) tv? Ja.
b) video/dvd? Ja.
c) dator? Ja (har ju bärbar).
d) stereo? Nej, Ipod spelare och högtalare till den!
e) telefon? Nej, använder bara min mobil typ.
7. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? Löftsad slott och restaurangen.
8. vad gör du oftast i ditt rum? Tv, dator, sover osv.
9. vem förutom du brukar sova i din säng? Merdin.

BLANDAT
1. var har du i din:
a) jackficka just nu? Läppglans bara.
b) skolväska just nu? Har ingen skolväska, bara handväska.
c) handväska eller liknande just nu? Plånbok, massa olika läppglans/läppstift, skolböcker, tuggummi, papper.
3. vad är du beroende av? Min mobil!
4. vilket land kommer du i från? Sverige/Thailand/USA.
5. vilken sorts lypsyl använder du? Använder mest läppglans och läppstift, men om jag använder läppsyl är det dedär vanliga blåvita "Lypsyl" tror jag det står på det bara.
6. vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Jag är inte troende.
7. vad köpte du senast? 2 stycken korsetter från H&M, igår. Ni ska få se dom sen, skitsnygga! Ska ha en av dom ikväll tänkte jag.
8. har du nåt husdjur? En söt kanin som heter Totte, eller egentligen är det min lillasysters.
9. vad bor du i? Lägenhet.

Sen ska jag svara på en läsarfråga också tänkte jag:

Anonym om - Kim Kardashian:
Har inte du haft en liknande hårfärg som hon har , typ honungs brunt blont?
- Jo, sist jag färgade håret hos frisören bad jag om en ljusbrun hårfärg med blonda och honungsfärgade slingor och det fick jag, skitsnygg blev det, ska be om en liknande hårfärg nästa gång jag går dit! Hittade tyvärr ingen bild på det, har det bara på min gamla dator.

PUSSHEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0