- 1/2

Ny månad! Skönt att januari är slut, jag vill att tiden ska gå SNABBT nu. Skola idag som vanligt, på vår håltimme åkte jag ner till stan och åt lunch med Merdin, vi åt tacotallrik på Matcompagniet, mums! :)

Förresten, jag är sjukt trött på blogg.se! Det krånglar fan hela tiden, funderar på att byta till typ devote.se eller blogspot eller något, men det är så jobbigt haha.. Får se hur det blir med det! Typ igår eller iförrgår skulle jag skriva ett inlägg om ELLE-galan, men det funkade inte att ladda upp bilder, kunde inte heller ladda upp bilder från helgen.

Men här får ni 2 bilder från helgen iallafall:





Dåliga mobilbilder, men bättre än inget! Nu ska jag plugga, pusshej.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej, kan inte du ha frågestund snart igen? :)

2010-02-02 @ 21:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0