- 10/2

Idag har jag funderat massor på att ta bort min blogg.. Känns så himla meningslöst att blogga just nu, + att jag bara får negativ respons ändå.. nästan bara negativa kommentarer osv. Har lust att ta bort den här bloggen och börja om på nytt någon annanstans (inte blogg.se alltså) typ i vår när jag känner mig snygg och fräsch och har kul och njuter av livet som jag brukar. Just nu är jag bara uttråkad jämt, de enda jag gör är typ pluggar och så känner mig allmänt ful och tråkig.

Fattar inte heller varför jag ska blogga när alla bara klagar på mig! Ni är fan jobbiga alltså. Dom flesta av er iallafall. Ska fundera på detta i någon dag till så att jag är helt säker, men jag ser verkligen ingen mening med att blogga längre.


Kommentarer
Postat av: Anonym

läääggg inteee neeer diiiin blooggg!!!! :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

2010-02-10 @ 22:58:32
Postat av: melisa

även fast du får dåliga kommentarer, ta inte åt dej! Bevisa att du är stark och skiter i dom totalt, vem är dom gömmer sig bakom en skärm och skriver dåliga kommentarer för att själva må bättre :s Det är din blogg du bestämmer vad du srkiver sen är det upp till var och en om man vill läsa eller inte! Ändra inställningarna så du först får se kommentarerna sen publicera och ta bort de dåliga de är ju inte ens värda att finnas på din blogg :s de säkert några fjortisar eller avendsjuka jävlar som kommenterar s¨ånt. Brist på liv nu när det är vinter och man sitter ofta framför datorn ;)

2010-02-10 @ 23:25:49
Postat av: Anonym

ta ej bort!

2010-02-11 @ 17:33:23
Postat av: Anonym

Men lägg av.

Du driver en asbra blogg. fortsätt. De spydiga kommentarerna är en del av det du ger dig in på som bloggerska. Men so what?

Skit i, helt enkelt.

Du är jätteduktig och när du väl tar dig tid att skriva inlägg är det hur kul som helst att läsa.



Haters are just jealous.



2010-02-11 @ 21:43:02
Postat av: Anonym

nej fy buuubblan ta icke bort bloggen, den är händelserik dygnet runt jag gillar dej starkt! :D

2010-02-11 @ 22:00:31
Postat av: Anonym

om man lyssnade på vad alla säger och tycker hela tiden skulle man inte kunna göra någonting i livet, det finns alltid någon som tycker något om vad man gör, så man ska hålla fast till det man själv vill och göra det man vill annars kommer man ingenstans!

2010-02-12 @ 00:22:47
Postat av: Anonym

Ta fan inte bort bloggen pga avundsjuka fittor. Dom som kommenterar negativt har väl inget bättre för sig att klanka ner på någon som är så mycket bättre än dom. Skit i vad alla säger, du ger mig inspiration! Fortsätt så som du gör, du är bäst!

2010-02-12 @ 15:01:12
Postat av: linnéaa

ta inte bort bloggen :) strunta i alla elaka kommentarer ;) du skrev ju själv i ett inlägg att du skulle vilja bli som kenza, tror du hon bara får snälla kommentarer hela tiden? :) och så kan du ju tänka såhär, dom som skriver elaka kommentarer är enbart avundsjuka, annars skulle de aldrig ta sig tid att kommentera ! :) ha de bäst, keep blogging (a)

2010-02-13 @ 08:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0