You got that something that keeps me so off balance

Måndag då.. Började med att Merdin skulle skjutsa mig till skolan vid halv 10 (började 10) men vi råkade ut för en liten bilolycka hahah, inget allvarligt alls men det slutade iaf med att bilen gick sönder. Så jag fick promenera resten av vägen till skolan, och när jag väl kom dit vid halv 11 typ fick jag reda på att vi slutade 11. Då blev jag inte glad haha, hade inget o göra så var kvar i skolan till 1 typ då jag gick till stan och träffade Merdin, Esat och Emil. Vi åt och gick runt lite på stan, sen satte vi oss på Coffe och sen kom även Natha, Elina och Nadja så de blev en lång fika med dom, sen nu är jag hemma och har precis ätit, mamma och min syster hade bakat massa gott julgodis, såg att min lillasyster lagt ut bilder på hennes blogg, måste ju visa er, det var så sjukt gott:







Ser det inte sjukt gott ut?! De var det också. I dom första är det bla jordnötter, jordnötssmör och några slags typ puffar inuti. I dom andra är det bla cornflakes och nougat och i dom längst ner är det bla kladdkaka där inuti. MUMS! Dom första var godast, helt sjukt gott, kommer bli fet nu under julen!

Imorgon är jag ledig och då måste jag fan träna, får dåligt samvete för att jag inte tränar och bara äter och äter. Jag går bara upp i vikt mer och mer och det har börjat blivit lite väl mycket..

Men vi hörs snart, ska göra listan sen. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0