We don't sleep when the sun goes down, we don't waste no precious time!


Igår: Stan och fika med tjejerna, köpte nytt smink, hem till Zana, hem till Cissi, hem. Idag: Stan med Merdin, köpte en tröja och ett par örhängen, fika med tjejerna, sola, hem.

Så har mina två senaste dagar sett ut! Såg på Victoria's Secret Fashion Show förut, finns inga ord för dom där tjejerna alltså, sjukt! Nu är Merdin här och vi tittar på DHW. Ska sova rätt tidigt idag tror jag för imorgon är det ju NYÅR! Jag och tjejerna, Merdin och Jasse ska fira det i restaurang Ekelunden, på NIF Bosnas nyårsfest, som vi var på förra året. Först är det middag med buffe och sen blir det party som aldrig förr! Ska bli så jävla kul! Känner mig lättad också för nu är allt klart och fixat inför imorgon så jag inväntar bara morgondagen ;) Wohooo!

Vi hörs väl imorgon förhoppningsvis, om jag har tid o uppdatera! Om inte, gott nytt år alla och hoppas ni festar ordentligt imorgon! Bjuder på en sjuk remix också, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0