I wanna make you beg for it, then imma make you swallow your pride


Skrev aldrig igår för jag kom hem kl 9 med Merdin, hade ingen lust o sitta framför datorn då..

Igår blev det lite shopping med tjejerna, mötte upp Zana och Natha och sen kom resten. Fast på rean hittade jag bara en blus på Bikbok. Köpte även min blivande nyårsklänning (tror jag) fast på ordinarie pris och lösögonfransar. Det blev även en fika med tjejerna + Elinas bror Linus. Vid 6 var jag och min familj på bio och såg Narnia, den tredje filmen, kommer inte ens ihåg vad den hette exakt. Men den var bra och spännande! Efter det blev de mat på MC och sen åkte vi och hämtade upp Merdin, så på kvällen var jag bara med honom :)

Idag är det bla sola som gäller, och imorgon ska jag fixa min naglar, gelenaglar! Det är ju nyår snart ;)

Men vi hörs lite senare, pusspuss!



Världens bästa Rihanna, med sjukt snygga tattoos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0