TORSDAG/NYÅRSKLÄNNING?!

Sitter helt själv i skolan och väntar på att min spanskalektion ska börja. Har sjukt tråkigt, och den börjar halv 2 så de är en hel timme kvar :( Zana och Sandra har gått hem för dom har slutat och alla andra har lektion, företagsekonomi, som inte jag har..

Efter skolan ska jag nog hem och plugga och vila lite för ikväll blir de träning, muskelstep! Kanske åker in lite tidigare och träffar tjejerna en stund också, får se hur jag gör senare :)

Förresten, jag har letat runt efter snygga klänningar till nyår hur länge som helst i alla affärer i stan och på alla jävla hemsidor som finns som säljer klänningar, men har inte hittat en enda jag tycker om, förutom en klänning från Nelly från märket Elise Ryan, men den fanns bara kvar i M, behöver XS eller S. Jag vill ha en tajt (ett måste), snygg klänning med speciella detaljer, den får gärna ha paljetter eller öppen rygg, det är ju trots allt nyår då ska man ju ha på sig något speciellt tycker jag! Om ni har något tips på en klänning eller hemsida som säljer fina klänningar kan ni ju gärna kommentera, börjar få lite panik..

Förra året hade jag en klänning som liknade denna:



Men vi hörs, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0