If you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best



Hemma efter en lång dag i Hageby Centrum och på stan. Först var jag med mamma och pappa i HC och handlade julmat och massa annat till julafton i typ 2 timmar, sen åkte jag till stan för o göra några ärenden, sen mötte jag upp tjejerna på Coffe och vi tog en fika. Efter det blev det en sväng på stan för o leta nyårsklänning, finns fortfarande inget fint nånstans. Sen kom pappa o hämtade mig och nu är jag hemma. Är riktigt trött, har verkligen haft en lång dag känns de som.. Varit i HC/stan från 2-8, illa! Måste snart börja städa mitt rum, delar av min släkt kommer imorgon o de måste ju va rent o fint på julafton!

Annars så tror jag inte de händer så mycket ikväll, Merdin kommer nog hit och så :)

Zana och Sandra har kommit hem från Englad så imorgon ska jag nog träffa dom tror jag, sen kanske träna med Elina om jag hinner för imorgon kommer som sagt min farmor och farfar hit och på kvällen ska vi ut och äta så kommer ha de lite stressigt imorgon..

Men nu ska jag nog börja städa lite, vi hörs senare säkert, puss!


Kommentarer
Postat av: hjyut

kan du inte ha en blopis? :) vet att du har massor kläder som du inte använder, som tex gamla klännigar skor.. mm.. kom igen :)

2010-12-23 @ 17:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0