You know my motivation, give in my reputation


Nu är de dags för lite uppdatering känner jag! Sist jag skrev var väl innan jag skulle åka och sola och så iförrgår, och de gjorde jag och Merdin, sen gick vi och åt på Chicken kebab. Efter det mötte jag upp tjejerna, va med dom på stan ett tag, sen gick vi till Hemmakväll och köpte massa gott, sen blev de lite myskväll hemma hos Elina. Efter det åkte jag och Merdin hem till mig, sen var han här halva natten haha.

Igår åkte jag till Elina runt 3 där hon, Cissi och Felicia var, va där till 6 då Merdin kom och hämtade oss, så åkte vi till Annaly i Klocket och fixade våra naglar. Riktigt fina blev dom, kan visa er sen! Efter det kom Merdin och hämtade mig och så åkte vi och solade och sen åt på Max. Sen hem till mig igen och kollade på några DHW avsnitt och myste!

Idag behöver jag ta en sväng på stan känner jag, men får se hur det blir med det. Vaknade nyss och känner mig rätt seg men får se.. Har lite grejer ja måste köpa iaf.

Men vi hörs lite senare då, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0