Remember whatever don't kill you make you stronger

Helt seg och uttråkad. Vet inte vad jag ska göra, brukar tycka att söndagar är sköna för då tar jag det lugnt och gör massa nödvändiga saker som jag inte annars har tid med. Men jag har inget ja behöver göra idag, behöver inte plugga eller städa så jag har ingen aning om vad jag ska göra..  Funderade på att titta på film eller något men jag har sett tillräckligt med film den här helgen. I fredags såg jag ju Piranha på bio och igår såg jag och Merdin på en film som hette Gran Torino, den var också riktigt bra.

Imorgon har jag skola från 10-11, funderar på om jag ska skita i det eller om jag ska gå, känns lite onödigt, vi ska bara utvärdera terminen typ. På tisdag är jag ledig och på onsdag är det bara avslutning från 10-11.

Kan inte fatta att det är julafton nu på fredag, sjukt vad tiden har gått snabbt! Jag är iallafall klar med alla julklappar nu, känns riktigt skönt. Sen är det ju nyår snart också, PANIK, har ingen aning om vad jag ska ha på mig! Sen är det ju bara en månad kvar tills jag fyller 18 också, längtar, ska bli riktigt kul. Håller redan på och planerar min 18årsdag haha, blir middag och förfest med mina bästa och sen utgång.. Can't wait!

Håller på o somnar här framför datorn känner jag, så seg och uttråkad är jag.. Men vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0