ONSDAG

Jag är SÅ trött. Sov nyss i ca två timmar tills jag blev väckt av ett telefonsamtal. Råkade somna när jag pluggade, otippat.. Men ska fortsätta med plugget snart, har nämligen idrottsprov + glosförhör i spanska imorgon.

Jag saknar Merdin haha.. Han har inte varit borta länge men det är sjukt tomt utan honom! Jag kanske förresten inte sagt varför han är i Italien och det är för att han och hans lillebror provspelar för ett italienskt fotbollslag som heter Empoli, här kan ni faktiskt läsa en artikel om det från NT "Bröderna tar chansen i Empoli":

http://www.nt.se/sport/artikel.aspx?ArticleID=6465327

Stolt är jag över min älskling! Men nu har ja inget mer o skriva. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0