MY HATERS ARE MY MOTIVATORS

Nu är jag back on track igen! Får vi iaf hoppas på hehe..

Har inte bloggat alls den här veckan, jag har inte haft lust och tid till det. Sista plugget innan lovet är iallafall klart nu, inget mer plugg på 3 veckor, kan inte förklara hur skönt de känns!

Den här veckan har jag som sagt pluggat, umgåtts med Merdin som kom hem från Italien, umgåtts med tjejerna osv. Igår vad jag och Merdin på bio och såg en jätte bra 3D film som hette "Piranha" och idag har jag fikat på Coffe med Elina och nu är jag hemma och ska vara barnvakt ikväll. Får hoppas på att jag får lite sällskap senare, då blir de mys med film och massa gott.

Men vi hörs, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0