Mitt 2010

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, massor! Bla reste utomlands för första gången utan mina föräldrar, började övningsköra osv.

Har du några nyårslöften?
Ja, ta tag i övningskörningen och försöka få körkort tills i sommar och sen träna mer!

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej.

Vilka länder besökte du?
Montenegro och Spanien.

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
Kommer inte ihåg något speciellt sådär..

Vad var din största framgång 2010?
Skolan har gått väldigt bra för mig i år, har även mognat väldigt mycket på många sätt och slutat umgås med folk som inte är bra för mig.

Största misstaget?
Har väl gjort några små mindre misstag men inget speciellt jag verkligen ångrar..

Bästa köpet?
Inget speciellt, har köpt massa kläder jag tycker om. Speciellt alla dessa jeans jag köpt, man kan aldrig ha för många!

Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder, fika, mat.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja, massor olika saker!

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Love the way you lie, We no speak americano, Alorse on danse, Stereo love, Mandala, Morena. Sjukt uttjatade låtar men fyfan vad jag älskade dom i början.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Mycket gladare! Älskar de människor jag har runt omkring mig just nu och jag har varit inne i en så period nästan hela året att jag bara känner att jag älskar livet. 2010 är utan tvekan mitt bästa år hittills!

Vad önskar du att du gjort mer?
Jag är rätt så nöjd faktiskt :)

Favoritprogram på TV
Vampire Diaries, Desperate Housewifes, Gossip Girl, Paradise Hotel.

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Det var en vardag så inget speciellt, gick i skolan, blev firad av familjen och sen på kvällen gick jag och min familj ut och åt.

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Oj.. har väl ingen speciell stil direkt, min egen!

Den bästa nya personen du träffade?
Framförallt Zana som jag kommit riktigt nära, love you! Men måste säga hela det här tjejgänget jag umgås med nu, ni vet vilka ni är. Sjukt underbara tjejer som har ställt upp för mig oavsett vad även om vi inte känt varandra så länge. Är så glad att jag börjat umgås med er, ni är verkligen äkta och jag tycker om er alla jättemycket, ni är bäst! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0