I HEARD U GOOD WITH THEM SOFT LIPS

Dum som jag är hade jag glömt sätta in mitt minneskort i kameran igår kväll så fick bara plats med typ 10 bilder på kameran, och nu vet jag inte heller hur man överför dom 10 bilderna till datorn? Brukar ju bara stoppa in minneskortet i datorn men nu går det ju inte eftersom bilderna inte finns på något minneskort utan bara i kameran. Har ingen sladd till den här kameran heller.. Någon som vet vad man kan göra? Hade rätt roliga bilder ju..

Har ju missat o göra listan igår och idag så får köra 2 grejer nu!

Dag 7 - Mitt största intresse:

Jag har aldrig varit sån som har ett riktigt stort intresse, något som man brinner för som tex någon sport eller liknande som många har. Det finns många saker jag tycker om att göra men jag tror inte man kan räkna fika, va med tjejerna, festa, va med merdin som intressen direkt..?

Men något som jag alltid intresserat mig riktigt mycket för är kläder, shopping, smink, hår, ja typ allt ytligt. Jag har alltid varit en väldigt utseendefixerad och ytlig person, inte så bra kanske men jag älskar sånt. Det roligaste jag vet är att shoppa och gå runt i affärer, läsa modebloggar, läsa modetidningar, färga håret, sminka mig och allt annat sånt! Allt som har med utseende o göra intresserar mig. Men jag kan absolut inte säga att jag är ett modefreak som vissa, för det är jag inte, kanske låter som så när jag säger att jag intresserar mig för mode och läser mycket om sånt, tycker bara att allt ytligt som har med utseende/kläder o göra är jävligt kul! Kanske låter konstigt och jag vet inte om man kan säga att det är ett intresse egentligen.. Men något som gör mig riktigt glad är iallafall shopping, så man kan väl säga att mitt största intresse är att shoppa och andra ytligheter!



Dag 8 - Ett ögonblick skriver jag om senare ikväll för nu ska jag titta på Eclipse och äta chips o dipp! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0