Dag 8 - Ett ögonblick - Barcelona

Jag vet vad jag kan göra nu! Fortsätta med den där listan som jag bara slutade med helt plötsligt..

Dag 8 – Ett ögonblick.
Dag 9 – Min tro.
Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.
Dag 11 – Mina syskon.
Dag 12 – I min handväska.
Dag 13 – Den här veckan.
Dag 14 – Mitt utseende.
Dag 15 – Mina drömmar.
Dag 16 – Min första kyss.
Dag 17 – Mitt favoritminne.
Dag 18 – Min favoritfödelsedag.
Dag 19 – Detta ångrar jag.
Dag 20 – Den här månaden.
Dag 21 – Ett annat ögonblick.
Dag 22 – Det här upprör mig.
Dag 23 – Det här får mig att må bättre.
Dag 24 – Det här får mig att gråta.
Dag 25 – Mina tankar.
Dag 26 – Mina rädslor.
Dag 27 – Min favoritplats.
Dag 28 – Det här saknar jag.
Dag 29 – Mina ambitioner.
Dag 30 – Mitt beroende

Så himla svårt o välja ett speciellt ögonblick bara sådär.. Tror inte jag berättade så mycket om när jag var i Barcelona i Augusti, tror inte jag visade många bilder alls heller så det kan jag göra nu!

Barcelona är verkligen en underbar stad och efter att ha varit där blev det en av mina absoluta favoritstäder (Bangkok och Barcelona är bäst!). Barcelona har ALLT. Bra shopping, god mat, mycket sevärdheter, bra uteliv (inte något som jag fått ta del av men har hört) och de bästa av allt - en fin strand mitt i stan, alltså verkligen mitt i city, sen är själva staden sjukt fin i sig också. Barcelona har verkligen allt man behöver och vill ha! Ni måste åka till Barcelona! Det var perfekt att åka dit i slutet av augusti för då hade det redan börjat blivit ganska mycket kallare här i Sverige men i Barcelona var det ca 35-40 grader varje dag, sjukt skönt!

Vi var i Barcelona i 5 dagar. På dom dagarna hann jag shoppa en hel del, hittade massa snyggt på bla Bershka, Zara, H&M och Pimkie, äta massa god mat - när man är i Spanien måste man äta tapas, det är massa olika smårätter som är jättegott! Sjukt goda fiskrätter fanns det också. Jag hann även bada, sola och få massage på stranden, titta på en fotbollsmatch på Camp Nou (BARCELONA-MILAN) och få se bla Messi, Zlatan och Ronaldinho, jag hann även titta på den berömda kyrkan La Sagrada Familia också. Så man hinner göra massa saker på 5 dagar, och speciellt i en stad som Barcelona där man har allt på ett och samma ställe. Här är lite bilder:





















Orkar inte lägga in mer bilder nu. Underbar resa iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0