21 december, one month left to my 18th birthday


God morgon. Vaknade för en stund sen, skönt o va ledig. Väntar på att mamma ska komma hem med mat till mig, sen kommer även Merdin. Ska bara ta de lugnt tills senare idag då jag ska träna.

Glömde skriva dendär listan igår, det är ju en utmaning egentligen och jag har inte klarat den så bra haha.. Men det kommer, måste ju slutföra de jag påbörjat iallafall.

Såg att de va 17 minus ute, fan nu är det sådär kallt ute igen.. Och galet mycket snö ute, hatar att det bara kommer mer och mer. Ingen tvekan om att det blir en vit jul iallafall..

Idag är det förresten den 21 december, vilket betyder att det är exakt en månad kvar tills jag fyller 18 år, inte mycket alls ju! Och sen är det ju bara tre dagar till julafton. Har mycket att se fram emot nu - jullov, jul, nyår och min födelsedag! :)

Men nu ska jag umgås med Merdin som precis kom hit, vi hörs puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0