WHY?!

JAG VILL HA TILLBAKS MITT LÅNGA HÅR JAG FÅR PANIIIIIK!

Kollade på bilder som bara är några månader gamla och dog lite.. Varför klippte jag mig?! Varför sliter jag så mycket på mitt hår genom att färga det så att det ramlar av och typ aldrig kan bli långt igen? VARFÖR?!?! Det var SÅÅ fint. Kolla bara.. Varning för fula (och bleka) bilder förresen.













Usch hahah, den sista bilden är ju skitful, men HÅRET. Kolla andra och fjärde bilden, så LÅNGT OCH FINT. Fast i och för sig var det ju väldigt slitet då också, nångång måste man ju klippa sig, speciellt när man som jag plattar håret varje dag. Men jag skulle verkligen inte ha något emot om mitt hår kunde växa så att det blev sådär långt igen, så jag kan locka det, tycker bara det är fint att locka håret när man har riktigt långt hår. Mitt hår brukar växa riktigt fort, men sen sist jag klippte mig i våras har det inte växt något alls, jag har till och med tappat hår, och jag tror det beror på alla färgningar/blekningar + plattången. Fan.. Men, jag ska köra på massa inpackningar och försöka dra ner på plattandet och helt enkelt hoppas på att det snart blir långt, fint och friskt! igen!

Hahaha.. sjukt att man ens kan skriva en såndär lång text om sitt hår. Jag är så jävla ytlig och utseendefixerad haha.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ditt hår är finare som det är nu, efter att du klippte det:)

På de flesta gamla bilder du lagt upp ser det bara torrt och slitet ut, så var inte ledsen, det lär växa ut och vara friskare och tusen gånger finare!

2010-09-03 @ 16:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0