VÄRLDENS SÄMSTA BLOGG HAR JAG

Tjaa, är hemma efter en trevlig kväll/dag. På dagen var jag på stan med Merdin, shoppade lite, sen åt vi även osv. Sen träffade jag Nadja, åkte hem till henne en stund, sen drog vi vidare till Kungs för o möta upp Merdin och Esat, vi gick till Fräcka och tog en fika. Mysigt! Sen gick vi hem till Hadis en stund där lite folk var, sen vidare till Sandras farmors lägenhet. Sen hem. Nu ska jag kolla på The Hills och sen sova!

Förresten, glömde skriva i Sthlms-inlägget att Flo Rida var på Gröna Lund och uppträdde när vi var där, andra gången jag ser honom live, grym är han! Sen glömde jag även berätta att han som sjunger "I wanna be a billionare" eller vad den heter, Bruno Mars tror jag han heter, stod och stirrade som fan på mig mitt på stan i Sthlm haha, lite kul faktiskt! Fast jag fattade inte vem det var förräns min mamma sa det lite senare, helt uppspelt var hon haha!

Förresten. JAG HATAR SVERIGES VÄDER!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0