HEMMA I SVERIGE

Nu är jag hemma i Sverige igen och det suger verkligen. Jag har haft det SÅ bra i Barcelona, det är utan tvekan min nya favoritstad. Barca har ALLT. Bra shopping, en strand mitt i stan, god mat och bra restauranger, bra diskotek och klubbar, osv. Det har varit 30-40 grader varje dag och vi har mest varit på stranden, men det har även blivit en hel del shopping. Sen har jag nog gått upp några kilo för fyfan vad jag har ätit mycket god mat! Sen har jag fått lite färg också, perfekt! Men bara lite tyvärr, var ju bara där i några dagar så hann inte sola så mycket.. Fan vad kallt det är här i Sverige nu förresten, jättetråkigt väder ju!

Förresten, såg Barcelona spela mot Milan på Camp Nou också, fyfan, det var HELT SJUKT! Så jävla STORT. Så nu har jag sett Zlatan, Messi, Ronaldinho och massa andra spela ;)

Ska visa er shopping och sånt lite senare, bilder och allt annat. Men nu måste jag packa upp och vila lite, gick upp jättetidigt imorse och jag har ju skola imorgon..

En bild från stranden Barceloneta:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0