LÖRDAG

Kom precis hem från Merdin, sov där inatt. Igår gjorde jag en massa olika saker, åt en god lunch med Merdin & Esat, mötte upp Zana och tog en sväng på marknaden, gick hem till Zana, mötte upp Sandra & Nadja och gick mot stan, såg på fyrverkirierna, åkte karuseller, umgicks med massa folk på stan osv. Kvällen slutade hos Hadis med massa trevligt folk också, sen hem och sova hos Merdin.

Idag vaknade jag runt 12, gick till stan med Merdins mamma och åt, sen blev jag upphämtad av mina föräldrar. Dom hade med sig en jättesöt liten hundvalp som vi ska vara hundvakt åt, synd bara att så fort hon slickade mig och så fick jag massa äckliga utslag, för er som inte vet så är jag jätte allergisk mot pälsdjur, det suger verkligen.

Idag vet jag inte vad som händer, sista kvällen på augustifestivalen så ikväll ska jag väl ut till stan, tror även att det blir lite festande idag, det blev inte av igår. Så det blir nog kul!

Nu sitter jag och kollar på Glamourama som går på trean nu, brukade ju kolla på det när det bara fanns att se på internet! Det är kul haha. Men vi hörs, pusss!

Lite Montenegro bilder..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0