SAY IT RIGHT

Hm.. kommer inte ihåg när jag skrev sist men dom senaste dagarna har jag mest umgåtts med tjejerna, fikat, umgåtts med merdin, shoppat osv.

Kvällen igår spenderade jag hos Felicia med massa trevligt folk, kul var det! Sen blev det en sväng förbi augustifestivalen som för övrigt inte ens är kul längre (det var bara kul när man var yngre), jag var bara tvungen att åka Virvelvinden! Men inte ens den var lika rolig som förr..
 
Igår kom Merdin hem med en present till mig. Jag har tjatat och tjatat om att jag behöver nya jeans, så hade han varit i Linköping och köpt ett par skitsnygga jeans till mig på Bikbok som tydligen inte fanns i min storlek här i Norrköping, dessutom fick jag en dataväska i leopard & lite toffsar som man fick på köpet. TACK HJÄRTAT!

Ikväll blir det nog en myskväll, antingen bara här hemma eller hos någon annan med lite folk, kanske med någon bra film osv. Får se hur det blir! Orkar inte vara ute eller sådär pga vädret.. Men imorgon & på lördag blir det iallafall PARTY, sista helgen innan skolan ju!



En bild på mig från Montenegro..

Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Anonym

we want more! u so damn hot gurl!

2010-08-22 @ 22:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0