UPDATE

Alltså, jag orkar verkligen inte blogga. Orkar inte lägga upp bilder. Om ni vill se bilderna finns det ju en del på Facebook, bara att lägga till mig där och titta. Då kanske jag äntligen får se vilka ni är också!

Har inget att blogga om alls! Jag lever som en vampyr just nu, sover hela dagarna och är vaken hela nätterna. Mina fina solbränna från Montenegro håller sakta men säkert på o försvinna.. Sverige är fan deprimerande, men inte långt kvar tills jag beger mig till Spanien!

Dom senaste dagarna har jag mest umgåtts med tjejerna (zana sandra nadja elina), skönt att alla är hemma nu! Vi har fikat och så väldigt mycket, har haft väldigt mycket att prata om eftersom alla vi har varit utomlands i sommar..

Har också shoppat en hel del, massa fina smycken från Montenegro och bla en Friis&Co väska från Gotland. Ska visa er någon gång! Men just nu känns de som att jag kommer sluta blogga helt.. De är sjukt tråkigt och slöseri med tid. Men vi får väl se! Ni får iallafall ha det så bra, puss!

Några nytagna bilder på mig:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0