TISDAG

Idag är jag trött, ännu tröttare än igår. En LÅNG dag från 8-15, usch.. Tur att jag har min zanabanana som underhåller mig i skolan haha. Förresten, har upptäckt en jävligt jobbig sak när det gäller skolan och jag kan ju bara säga att jag kommer irritera ihjäl mig på vissa lektioner.. Usch.

Efter skolan gick jag och tog en fika på Fräcka med Merdin, solen kom fram också så vi hade de skönt på uteserveringen, riktigt varmt blev det faktiskt! Man vet fan inte hur man ska klä sig längre, ibland är det iskallt verkligen och ibland blir det jättevarmt. Hm..

Orkade inte fika så länge, skulle precis gå och möta tjejerna på stan när jag kom på att min sista buss gick då precis. Så det va bara att bege sig hemåt.. Hatar att bo här ibland.

Jag just nu, trött och sliten efter skolan.. men de syns kanske inte?



PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0