WHEN YOU LEARN HOW TO FLY

Seg skoldag idag, dagen gick sjukt sakta och jag hade huvudvärk på eftermiddagen så jag har inte haft någon bra dag direkt. Efter skolan blev det stan och äta med Merdin sen tog vi bussen hem till mig.. Nu har han åkt igen och snart ska vi grilla här hemma. Årets andra grillning faktiskt, grillade för första gången i söndags, fyfan vad gott det är med grillat!

Imorgon har vi nationella i engelska kl 8 i aulan, hatar det. Sen efter skolan ska jag gå och sola, vill vara brun och fin på fredag. Kommer vara dålig och tråkig uppdatering hela den här veckan så ni vet, har massa plugg och sen är jag inte på världens bästa blogghumör just nu.. Har inget kul att skriva alls!

Förresten, en sjuk sak, igår somnade jag kl 7 (19.00) och när väckarklockan ringde kl 7 imorse var jag ändå HELT DÖD. Hade seriösa problem med att ta mig upp ur sängen alltså, och ändå sov jag i 12 timmar! Helt sjukt.

Men nu ska jag äta, PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0