WHAT A BEAUTIFUL DAY

Underbar dag idag! Sjukt varmt och skönt väder och det gör mig SÅ glad. Blev en sväng på stan med Merdin och Emil, sen gick vi till Halvars och åt glass och satt och njöt i solen. Jag gick runt i tunna kläder och solbrillor, kan det bli bättre?!

Ikväll ska jag troligtvis ta en fika med en kompis, sen imorgon ska jag åka till Karlskoga över dagen och hälsa på några! :) Ska bli jättekul, sjukt längesen jag var i Karlskoga och jag är ju faktiskt född där och bodde där enda tills jag var 7, så ska bli kul att åka dit.

Jag just nu:



Ny tröja från Bikbok förresten! Hörs senare, PUSS!


Kan du bara låta mig vara? Du är ingenting för mig längre så sluta bry dig om mig. Vi känner inte varandra längre så snälla släpp mig bara, lägg inte ner mer tid på mig än vad du redan gjort tack :) Trodde aldrig att du skulle sjunka så lågt som du gjort nu men det visar bara hur omogen du är och att du aldrig var den jag trodde. Men jag är så glad att jag äntligen insett det och jag är verkligen glad över att det är som det är nu. Och förresten, om du vill mig något behöver du inte fråga andra eller snacka med andra om mig, det är inte farligt att fråga mig :) Men låt mig vara nu tack! PUNKT SLUT.


Kommentarer
Postat av: Anonym

men fy faan vad snygg!

vart kommer halsbandet ifrån+ pris? :D

2010-04-03 @ 20:22:11
Postat av: Anonym

älskar tröjan du har på dig , finns den kvar ? och hur mycket kostade den ?

2010-04-06 @ 17:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0