YOU HAD ME AT HELLO

Ytterligare 10 nya kommentarer när jag loggar in på bloggen, fan vad glad jag blir, ni har blivit sjukt bra på att kommentera på senaste tiden! :)

Igår och idag har jag myst med Merdin, igår kväll kom några killkompisar till Merdin hit så gick vi på spökvandring här ute haha. Upptäckte att det verkar va någon slags samlingsplats här på nätterna, kanske var 20 pers här igår. Brukar höra folk skrika här utanför nästan varje natt, fattar inte vad folk gör här haha, dom hoppas väl på att få se några spöken, men tro mig, de finns inga! :)

Ikväll ska jag troligtvis ut och ta en fika med några kompisar. Imorgon kl 11 ska jag till frisören och klippa och färga mitt hår och jag är så jävla rädd! Mitt hår är så sjukt slitet så hon kommer antagligen klippa ganska mycket, och de vill jag inte :( Sen ska jag färga mitt hår ljusare, får se hur det blir haha. Kommer nog sitta där i några timmar iallafall, minst 3 timmar. Efter det ska jag gå och träna med mamma på Friskis, sen på kvällen blir det troligtvis bowling eller bio! Kommer alltså inte uppdatera så mycket imorgon tyvärr.

TILL MARTINA:

Och jag kom på en sak jag lovat min syster som jag glömt, att säga att bilden jag hade på inlägget "Only trust yourself" är det hon som fotat! Tvingade henne att ta kort på mig, blev nog nästan 100 bilder till slut haha! :) Så det är min duktiga lillasyster Martina som tagit snygga bilder på mig.

Vi hörs lite senare, PUSS!


Kommentarer
Postat av: Martina

Tack syrran! :)

2010-04-07 @ 22:20:44
URL: http://martinastaahl.blogg.se/
Postat av: Anonym

upptadera..?

2010-04-08 @ 21:40:57
Postat av: Anonym

a uppdatera :) , sluta inte nu när du börjar få komentarer och det går bra på din blogg

2010-04-11 @ 13:39:45
Postat av: Anonym

ne precis! kom igen nu! :o

2010-04-11 @ 13:43:43
Postat av: melinda

aa okej tack för svaret :)

2010-04-11 @ 13:57:08
URL: http://modz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0