THE START OF SOMETHING NEW

Hello bloggen, förlåt för den dåliga uppdateringen men jag har haft mycket annat för mig nu i helgen.

I torsdags var ju jag hos frisören. Färgade först hela håret ljusbrunt och gjorde sen slingor i 3 olika blonda nyanser. Det blev fint, men i starkt ljus ser det mest orange ut tycker jag. Hon klippte även en bra bit, men det gör inget, håret känns så jävla mycket fräschare nu iallafall! Har inte tagit några bilder, färgen fastnar inte riktigt på bild.

Efter frisörbesöket som tog 3 timmar tog jag en shoppingrunda med mamma, köpte bla massa hårvårdsprodukter som min frisör tipsat mig om, vet inte om jag har berättat för er att jag tappat massa hår pga att det är så slitet. Så jag köpte ett riktigt bra värmeskydd som jag alltid ska ha innan jag plattar + en volymgivande spray. Kan visa er sen :)

I fredags var jag bara på Dolphinsmatchen, som för övrigt var den bästa basket matchen jag varit på! Helt sjukt vad roligt det var. Alla i publiken skrek och var helt galna, det var ju final i baltiska ligan och Dolphins vann ju! Sjukt bra var dom. Gick dit med min familj & Merdin :)

Igår var det lite party här hemma hos mig, Samir & company + Merdin var här. Det var trevligt med mycket god mat och dricka. Idag mår jag skit, har feber och har blivit jätteförkyld, har sovit jättedåligt inatt också, så jag har fortfarande inte kunnat komma upp ur sängen. Sitter och väntar på att pappa ska komma hem med MC mat till mig, är sjukt hungrig.

Jag har ångest för att det är skola imorgon och för att jag inte pluggat en enda gång under lovet, har skjutit upp det hela tiden. Ovanligt? Oväntat? Nej. Jag gör ALLTID så, och ändå så lär jag mig aldrig. Ibland undrar man ju hur jävla smart man är egentligen. Menmen, det löser sig väl, det gör det ju alltid :) Förresten, bara 2 månader kvar till sommarlov, helt SJUKT. Går inte att förklara hur mycket jag längtar till sommaren..

Nu ska jag gå och knarka ipren. Hörs senare, PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0