SOMETHING DIFFERENT

Gud vad glad jag blir! Loggar in på bloggen och ser att jag fått massa nya kommentarer, hela 15 st! Det är väldigt ovanligt att någon ens kommenterar haha.

Och jag kan avslöja att dom gråa conversen är dom som är falska, duktiga ni är, jag kan själv nästan inte se någon skillnad! Dom flesta trodde ju att dom gråa var falska men några trodde faktiskt att det var dom svarta som var köpta i Turkiet. Tack för era gissningar iallafall ;)

Idag har jag sovit bort hela dagen och sen bara tittat på film, en riktig slapp dag alltså. Skönt det ibland också :)

Tänkte svara på lite kommentarer jag fått:

snyggis thaaiko :D saknis min asisat syster från olika länder (H) huhu / japaniiko
- Japaniko jag saknar dig också, du måste komma till skolan efter lovet, har inte sett dig på jättelänge ju din sötis japanis :( Haha ♥

Postat av: julia
de svarta e falska, den lilla sömmen där nere och ''fodret'' innuti avslöjar det :)

- Haha dom svarta är faktiskt inte falska, dom är helt äkta! Dom gråa är det som är från Turkiet och är falska :)

älskar tröjan du har på dig , finns den kvar ? och hur mycket kostade den ?
- Jag tror att det finns kvar några av den på Bikbok, men dock bara lite större storlekar, var där igår och kollade. Den kostade 149 kr :) Dock finns den i andra färger och även några med andra mönster men i samma modell!

Och sen vill jag även svara på alla kommentarer där jag får komplimanger, behöver inte publicera dom här - men TACK TACK & TACK! Ni är så gulliga och ni gör mig så glad! ♥

Ikväll ska jag träffa med Merdin, får se vad vi hittar på. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0