SERIE/FILM TIPS

Såg nyss Vampire Diaries på 6an, min nya favoritserie, de är fan bättre än DHW! Som himla spännande och sen en massa underbar kärlek så klart, men de bästa är att de handlar om VAMPYRER! ♥ Haha efter Twilight är jag helt vampyrbesatt.

Sen vill jag bara säga att jag längtar sjukt mycket till då dessa filmer visas på bio:

1. Eclipse (tredje Twilight filmen). Behöver inte förklara varför! Premiär: 30 juni.



2. Sex and the City 2. Har sett alla avsnitt av serien någonsin + första filmen och jag ÄLSKAR dom! Premiär: 21 juni.



3. Dear John. Jag har sett trailern och det verkar va en underbar kärleksfilm! Den verkar va väldigt sorglig. Premiär: 7 maj.



4. The last song. Bästa Miley Cyrus är med, och även denna verkar va en underbar kärleksfilm. Tror även att denna är väldigt sorglig. Älskar såna! Premiär: 7 maj.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan se de två första filmerna på www.moviefather.com :)

2010-04-23 @ 20:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0