SCHWARZKOPF OSIS+

Måste bara tipsa er om detta märke som gör otroligt bra hårvårdsprodukter! Ni känner säkert till det här volympudret "Dust it" som är av detta märket - "Osis+", grymt bra är det precis som dessa två produkter jag köpte av samma märke:



Den röda flaskan är en volymspray - "Drama queen" heter den och ska sprayas i torrt hår. Om man masserar in det i håret kan man få hur mycket volym som helst! Jag köpte den på hårvårdsbaren och den kostade 139 kr.

Den silvriga flaskan är en värmeskyddande spray som man ska spraya i torrt hår innan man plattar/lockar - "Flatliner". Den är också från hårvårdsbaren och kostade 129 kr. Enligt min frisör är något slags värmeskydd ett måste innan man plattar håret, speciellt om man gör det så ofta som jag. Håret tål inte hur mycket värme som helst. Värmeskydd finns i krämform, sprayform osv.

Sen måste jag bara tipsa er om volympudret "Dust it" som jag skrev om lite högre upp. Det är verkligen den perfekta hårvårdsprodukten för dig som vill ha volym! Man tar bara lite av pudret i hårbotten, masserar och gnuggar lite och sen kan du få hur mycket volym du vill.



Schwarzkopf's "Osis+" är mitt favoritmärke när det gäller hårvårdsprodukter sen gillar jag även Bedhead. Jag har verkligen bestämt mig för att börja ta hand om mitt hår på riktigt nu, jag älskar mitt långa hår och vill ju inte att det ska ramla av haha! Så bara ett litet tips till er :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

bra inlägg, super!

men sliter det där pudret något på håret?

torkar ut elr så?

2010-04-12 @ 18:38:04
Postat av: Caroline

Det har jag faktiskt ingen aning om, men det tror jag inte. Du kan ju alltid fråga på Hårvårdsbaren där man kan köpa det :)

2010-04-12 @ 19:38:01
URL: http://carolinestahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0