IT COMES NATURALLY

Hello! Idag har det varit en bra dag. Skola till 12.20 sen tog jag och Zana en sväng på stan, en snabbis hem till henne och sen promenerade vi till Fräcka på Kungsgatan och satte oss på uteserveringen och tog en fika, underbart! Älskar att sitta i solen på uteserveringar, så himla mysigt. Riktigt varmt och skönt var det idag :) Ska tydligen bli 20 grader i helgen också har jag hört, hoppas att det stämmer!

Nu ska jag sätta igång och plugga med lite olika arbeten som jag ligger efter med. Får ångest av att jag inte gjort dom så nu ska jag ta tag i det!

Här är två bilder jag tog idag där man ser min nya hårfärg ganska bra:





Skitfula bilder, ser lite konstig och trött ut men dom är tagna ca 8 imorse så jag får väl skylla på det. Vad tycker ni om hårfärgen? Dock skiftar det lite mer i orange/rött i verkligheten också.

PUSS!


Kommentarer
Postat av: Anonym

älskaar den nya hårfärgen ,mycket fiinare med ljusa skiftningar nu till våren/sommaren

2010-04-12 @ 22:09:59
Postat av: Anonym

färgen blev jätte fin!! :-)

2010-04-13 @ 21:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0