ALL THE BROKEN DREAMS

Hade jätteroligt igår verkligen, började med  att jag och mamma åkte och hämtade upp Zana i Djäkne, sen drog vi till Kunsgatan hem till Merdin och sen blev det lite förfest hos Robin med Zana Kimi Merdin Jasse Emil och Esat. Trevligt var det! :) Sen drog vi till Bosniska klubben och fortsatte festandet där, dansade hela kvällen och en massa roligt folk var där, så det blev en lyckad kväll! :) Runt 2 åkte jag och Merdin hem till mig. Tog tyvärr knappt några bilder alls, har några misslyckade bilder på mig och Zana men dom blev så jävla fula HAHA.

Idag är jag trött. Jag och Merdin gick inte upp ur sängen förrän nångång efter 1, men har ändå inget speciellt jag ska göra idag förutom att plugga och städa. Men vi hörs lite senare, puss!


"I decided long ago never to walk in anyone's shadow
If I failed, if I succeed, at least I lived as I believed
No matter what they take from me they can't take away my dignity"


Kommentarer
Postat av: Anonym läsare :)

nåååån bild kan vi väl få se? haha (a)

man måste ju kunna bjuda på sig sj! :D

o du är ALLTID snygg så.. ^^

2010-04-18 @ 15:52:42
Postat av: Anonym

taack för en kanon kväll thaiko! :D / kimiko

2010-04-18 @ 20:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0