- Underbara fredag

Äntligen fredag! Skönt eller hur? Igår blev det som sagt lite shopping, ska visa er det + lite annat som jag köpt den senaste veckan i nästa inlägg. Idag har jag varit i skolan, dagen gick snabbt så det var skönt. På idrotten gymmade jag för första gången i hela mitt liv, och jag tyckte faktiskt att det va skit kul! Tränade mycket bröst, ben & armar. Sen cyklade jag även på en såndär sak :) Men det va kul iaf! Kommer säkert få träningsverk imorron haha, jag är ju så jävla otränad.

Efter skolan var det ju så fint väder så jag & Merdin bestämde oss för att passa på nu när solen fortfarande värmer lite, så vi satte oss på Fräcka och tog en fika. Riktigt mysigt var det, så skönt med sol. Blir ju fan deprimerad bara jag tänker på höst, vinter & snö. Det är nu jag verkligen börjar inse att sommaren är slut, det blir ju så himla kallt på morgorna och kvällarna. Jag hatar det verkligen! Fast jag gillar höstkläder haha, mysiga koftor & halsdukar är ju så härligt :)

Efter att vi fikat klart åkte jag hem, och ikväll ska jag nog bara va hemma och ta det lugnt, är så otroligt trött! Men det ska bli skönt att sova ut imorron, sova är ju bland det bästa som finns! Men ni får se min shopping snart, PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0