- Tuesday

Hellooo! Idag har jag varit i skolan som vanligt, dagen gick ganska snabbt eftersom jag började 10 :) Hade prov i samhäll, tror nog att det gick bra! Efter skolan drog jag till stan med Dajana & Bryan, vi gick direkt till MC för alla var så hungriga. Jag blir alltid helt utsvulten efter skolan! Sen åkte jag direkt hem, har pluggat lite nu och så, och nu sitter jag och lyssnar lite på thailåtar på Spotify, skitkul ju, inte så lätt att få tag i annars! Jag har några favoriter från när jag var liten som jag inte får tag i, jag som jättegärna ville höra dom.

Menmen, snart börjar IDOL (kl 20.00 på 4:an) och jag älskar alla auditions nu i början, speciellt alla folk som gör bort sig osv! Så det ska jag självklart se på :) En tjej från skolan ska även vara med ikväll så det ska bli kul att se.

Ska försöka gå och lägga mig tidigt ikväll, är så himla trött! Mina ögon svider och jag gäspar hela tiden, känns nästan som att jag skulle kunna somna när som helst. Men först blir det IDOL! Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0