- Torsdag

Sitter i skolan nu, första gången på länge. Har lunchrast, sjukt äcklig mat var det idag i skolan, nån grönsakssoppa. Så här sitter jag och är fortfarande HUNGRIG. Menmen. Efter skolan ska jag ner till stan med Merdin, jag är så himla sugen på att shoppa! Men jag ska försöka att hålla hårt i mina pengar den här gången. Men har kollat in ett par skor, en väska och några tröjor. Så får se hur det blir!

Imorron är det fredag och det ska bli SÅ skönt med helg! Har inga planer för helgen men som vanligt blir det nog att hitta på något kul.

JUST DET, har fått massa kommentarer idag för mina naglar, alla verkar tycka att dom är jättefina & coola så om ni är intresserade snälla kommentera, så fixar jag allt. Vill ju fixa kunder till min kära kusin :)

Om 20 minuter har jag företagsekonomi, sen samhällskunskap och sen slutar jag kl 3! Vi hörs senare, PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0