- Thought that we were stronger

Idag gick jag i skolan ända till 4, min längsta dag på hela veckan, men dagen gick ganska snabbt ändå faktiskt. Efter skolan blev det stan med Dajana + 2 killkompisar, sen åkte jag hem! Kom på att jag glömt visa er lite ny shopping som jag införskaffat dom senaste dagarna. Lite höstiga tröjor som vanligt, sen även några mysiga sjalar & halsdukar. Älskar höstkläder & skor! Får visa er imorron eller något för ikväll hinner jag inte.

Har precis pluggat klart, känner mig jätteduktig faktiskt, har gjort klart en samhällsuppgift och pluggat glosor i spanskan, sen har jag även läst lite i min bok som man måste läsa på svenskan. Först läste jag "Le, Smilja" som handlar om en bosnisk tjej som var med under kriget i Jugoslavien. Hemsk och sorglig bok, men så jävla bra! Läste ut den så snabbt för att den var så bra så nu har jag fått en ny bok, den heter "Sista chansen" och handlar om en 15-årig tjej som har en jobbig uppväxt och hamnar till slut på något slags hem för unga tjejer. Den verkar bra, men har bara läst några kapitel än så länge.

Såg ju som sagt på IDOL igår och endel är ju bara för roliga, hahaha! Finns så mycket konstiga människor, det är fan sjukt! Men det fanns ju ganska många bra också, tex Malek som är här från Norrköping som gick vidare! Idag börjar IDOL kl 21.00 istället för 20.00 pga fotbollsmatchen (sverige-malta), så nu vet ni det! :)

Nu ska jag be mami förhöra mig på mina glosor haha, vi hörs, PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0