- School & Katarina von Bredow

Sitter i skolan nu, har lunchrast! Såg att jag fått den här kommentaren och tänkte bara svara på den:

Anonym om - Needs:
Om du gillar syskon kärlek borde du läsa Katarinas andra böcker som hur kär får man bli, expert på att rodna, räcker det om jag älskar dig.. det finns fler men kommer inte ihåg alla.. hah, men det är verkligen bra böcker! :)
- Jag har faktiskt läst alla hennes böcker utom just den här, "Syskon kärlek". Och jag ÄLSKAR verkligen alla hennes tidigare böcker så jag har höga förväntningar på den här. Men tänkte tipsa lite, för er som gillar att läsa, läs Katarina von Bredows böcker! Riktigt bra ungdomsböcker skriver hon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0