- Red lipstick

Hello bloggen, idag har jag bara varit i skolan i typ 1-2 timmar pga en sak som hände, så mamma kom och hämtade upp mig så åkte vi till stan och lunchade. Det blev PAUSE, mums, deras sallader är SÅ goda! Sen gick vi runt och kollade lite och jag köpte ett nytt rött läppstift. Det är perfekt röd färg, riktigt stark knall röd! Det kommer från Maxfactor och det är nr 812 "Flame Tree". Kostade 125 kr. Har tagit några bilder nyss där jag har läppstiftet men färgen syns inte så bra i min cam:















.. Som ni ser hade jag lite roligt med camen också haha!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag brukar tycka att rött läppstift är sååå tantigt men den här nyansen tillsammans med din lite mörkare hudton är bara så RÄTT !



älskar din blogg , fortsätt gör din grej carro

2009-09-30 @ 17:31:21
Postat av: Anonym

såsöööt! är det ett svart linne elelr klänning? om det är linne, vad brukar du använda för byxor till ett vanligt linne? :)

2009-09-30 @ 20:56:22
Postat av: Anonym

kenza brukar hålla i läppstiftet så.

inspiration?:)

2009-10-02 @ 17:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0