- Ny vecka

Idag var det måndag igen då! Redan inne på den fjärde skolveckan, sjukt ju! Tiden går snabbt som tur är. Igår var jag mest hemma och tog det lugnt hela dagen, men på kvällen hämtade några killkompisar upp mig så åkte vi till MC i Klinga och köpte glass och sådär, sen blev det en liten tur med bilen och sen hem! Idag har jag varit i skolan som vanligt, sen efter blev det stan och äta med *hemlig* hahaha! Låter som några andra fjortisbloggare, eller hur? Nejdå, med Merdin :) För mig blev det Wooktime, mums!

Nu ska jag faktiskt sätta igång och plugga lite, har nämligen prov i samhällskunskap imorron på massmedium och sen även en svenska uppgift vi ska lämna in där vi ska skriva ett brev till oss själva och berätta hur vårt liv ser ut just nu, och sen ska vi få tillbaks det i slutet av trean när vi tar studenten! Det ska bli spännande att se sen i trean när jag är 19 hur mycket som har förändrats. Det kommer nog vara en hel del.

Har en del roliga planer för några helger framåt för en gångs skull, sånt gillar jag! Hoppas bara att allt blir av nu :) Hinner nog tyvärr inte skriva så mycket mer ikväll, jag vet att min blogg är jätte tråkig nu för tiden, men är så himla trött efter skolan och oftast orkar jag faktiskt inte ens sitta vid datorn. Och nu när skolarbetet har satt igång på allvar har jag fullt upp med det!

Sitter här och lyssnar på Spotify nu, tydligen nått nytt program som alla har? Så jag laddade ner det (eller okej då, PAPPA laddade ner det) för jag hade hört så mycket bra om det. Det funkar jättebra och nästan ALLA låtar går att få tag på, vilken du än vill! Sökte tillexempel nyss på en låt med Seka Aleksic (en artist från balkan) och det fanns massor låtar med henne, haha!

Men nu ska jag plugga, ta hand om er, PUSS!

Såhär känner jag mig just nu:



På tal om Seka Aleksic, här är jag Dajana & Merdin på hennes konsert i vintras:

seka Nor-Oslo 014.jpg


Kommentarer
Postat av: lilla syrran!

Hej! Carro hon är faktis inte värsta världs stjärnan så tadet lugnt MVH LILLA SYRRAN

2009-09-10 @ 09:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0