- Lördag

Hej bloggen, så skönt med helg! Trots att jag sovit en hel del är jag otroligt seg, kan bero på att jag och Dajana hade en rolig utekväll igår med roligt folk, sen sov jag även hos henne! :)

Vill be om ursäkt för min dåliga uppdatering igen, men dom senaste dagarna har jag verkligen bara gått i skolan sen hem & plugga sen sova, så har inte direkt haft något så intressant att skriva om. Nu sitter jag iallafall hemma och ikväll blir det nog en myskväll hemma, orkar inte mer än så känner jag.

Uppdaterar snart igen, puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

bilder bilder bildeeeer!



jag vet hur du kan gottgöra din dåliga uppdatering! ^^ gör ett videoinlägg på några minuter! :D

2009-09-05 @ 17:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0