- Lite nytt

Idag var jag i skolan som vanligt, sen blev det stan en stund med mamma och Martina. Fick med mig lite grejer hem som vanligt, det lyckas ju alltid bli NÅGOT, haha:

Världens skönaste och mysigaste mjukisdress från Cubus - 199 kr för tröjan & 199 kr för byxorna.





Sen kände jag att jag behövde en svart sjal, har så himla många halsdukar och sjalar nu men ingen svart konstigt nog, så det fick bli en från H&M med små paljetter på - 129 kr.

Hittade ingen bild på H&M's hemsida på den och glömde ta en bild, men den ser ut ungefär som min favorit sjal med zebramönster fast svart med paljetter.

Favorit sjalen:



.. Är helt kär i allt som är zebramönstrat! Den är iallafall från H&M och kostar 79.50 kr, finns även i leopard för er som gillar det bättre!

Jag köpte även hårfärg, en rödbrun toning. Köpte toning eftersom jag är rädd för att inte trivas och tycka om det röda, då är det lätt att få bort det, annars kan rött vara väldigt svårt att få bort.

Det här är inte den färgen jag köpte på någon av dom här bilderna, något mindre röd var den, men hittade ingen annan bild men den är väldigt lik den högra färgen, något mer brun bara:



.. Vad tror ni?
Det var allt jag fick med mig hem idag :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe det är tvärtom :) röd färg rinner ur håret väldigt fort.

2009-09-29 @ 22:25:30
Postat av: Anonym

ooh så kul!!! hoppas hårfärgen passar dig peerfekt !!

2009-09-29 @ 23:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0