- Lazy sunday

Måste bara börja med att säga en sak. Det är ju SJUKT vad dåliga ni har blivit på att kommentera! Blir så himla besviken varje gång jag loggar in här på bloggen och ser att jag inte fått en enda kommentar. Lite dålig stil av er tycker jag när jag verkligen försökt anstränga mig här på slutet för att ni ska få lite rolig läsning och mer uppdateringar. Menmen, hoppas ni blir bättre, för annars tappar jag lusten väldigt snabbt.

Igår kväll var jag barnvakt åt min lillasyster, så då kom även Merdin hit. Vi såg på Hannah Montana The movie, den var bra! Sen såg vi även halva Benjamin Buttons otroliga liv tills vi somnnade haha. Vi hade de mysigt iallafall :)

Idag har jag sovit halva dagen, pluggat lite och bara tagit det lugnt. Har gjort klart en inlämningsuppgift i naturkunskap så det känns bra, nu har jag bara några engelskaglosor kvar att plugga på.

Uppdaterar mer sen, PUSS!


Kommentarer
Postat av: Anonym

meeen ååååh kan man va sötare :O ? , du borde bli modell har du funderat på det ?

du kanske inte är så superlång men fyrfaaan kate moss är ju inte så jätte lång och du har ju faktiskt din skönhet som kopenserar med längden , jag menar dom flesta modellerna nu för tiden är inte änns snygga bara utan anorexia och har revben som sticker ut ? , liksom we need the normal and beautiful models back

2009-09-21 @ 17:22:55
Postat av: Caroline

ååh vad söt du är, tack så mycket! men jag tror nog inte att jag vill bli modell haha, eller rättare sagt så KAN jag nog inte det, är ju bara 1.60, alldeles för kort alltså! men tack så mycket, såna kommentarer blir man glad av :) PUSS

2009-09-21 @ 18:28:36
URL: http://carolinestahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0