- Läsarfråga

Anonym om - Mina nya älsklingar:

jag har en fråga : vad tycker du om den kommande vinter trenden uggsen duvet dom dära mocka mjukis skorna , hiss eller diss ?
- Hm, jag har själv ett par uggs, men dom brukar jag bara använda när jag ska åka någonstans lite snabbt när jag vill ha sköna skor på mig, eller tex när man är trött och inte orkar anstränga sig för att va snygg till skolan. Jag tycker att uggs kan vara jättegulligt men jag använder dock inte mina så ofta, inte när jag går på stan eller liknande, bara när jag är på myshumör! Men dom är ju faktiskt helt sjukt sköna, så varför inte?




Svart, beige & brunt är ju iallafall dom snyggaste färgerna på uggs. Själv har jag ett par bruna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0